11:46 «Співпраця практичного психолога та соціального педагога з питань адаптації учнів до школи» | |
Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти на базі Мирнівської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Масленікова Л.Б.) 24 квітня 2014 року відбувся районний семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів по темі «Співпраця практичного психолога та соціального педагога з питань адаптації учнів до школи». Районний семінар-практикум пройшов у два етапи. На першому етапі практичний психолог Ірина Олександрівна Бурлаченко та соціальний педагог Оксана Григорівна Кралєва представили гостям теоретичні аспекти адаптації: що таке соціальна та психологічна адаптація учня, основні фактори, які впливають на неї, фази адаптації особистості, особливості розвитку особистості учня в 1, 5 та 10 класах; розповіли про умови та ознаки успішної адаптації, про причини дезадаптації та розкрили завдання педагогів під час адаптаційного періоду для першокласників, п’ятикласників та десятикласників. Також вони представили свою діагностичну роботу з учнями. Показали гендерний склад класів, соціальний статус учнів у класі, рівні мотивації та адаптації учнів 1, 5, 10 класів. Були продемонстровані відеоуривки корекційних вправ, які використовували в своїй роботі соціальний педагог та практичний психолог. На другому етапі була проведена практична частина - тренінг « Школа Гармонії», в якому взяли участь педагоги школи та учасники семінару. Мета тренінгу: допомогти педагогам краще зрозуміти, що таке адаптація учнів. Учасникам тренінгу було запропоновано прокоментувати, що таке соціальна, психологічна та педагогічна адаптація, з якими труднощами стикається учень і як йому допомогти. Після підведення підсумків учні школи подарували учасникам семінару «Музичну листівку».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |