Головна » 2018 » Лютий » 28 » Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя
09:18
Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя
Керівникам закладів загальної середньої освіти, батькам

Міністерством освіти надано роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, а також щодо функціональних обов’язків асистента вчителя (лист від 05.02.2018 №2.5-218) Посилання.

У листі зазначено, що тривалість уроків для учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах не відрізняється від тривалості уроку для інших учнів.

Основною функцією асистента учителя є співпраця з вчителем класу, що допомагає приділити увагу кожному учню під час освітнього процесу.\ Окрім того, асистент вчителя допомагає учням з особливими освітніми потребами у виконанні навчальних завдань, залучає їх до різних видів навчальної діяльності. Такі фахівці у складі групи педагогічних працівників закладу освіти приймають участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини, адаптують навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей її навчально-пізнавальної діяльності.

Щодо індивідуального супроводження дитини під час навчання - згідно з абзацом 2 пункту 14 Порядку, освітні та соціальні потреби дітей із складними порушеннями розвитку під час їх перебування в загальноосвітньому навчальному закладі задовольняються соціальними працівниками, батьками або особами, уповноваженими ними.
Переглядів: 72 | Додав: 111111 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Графік прийому
Статистика
http://mon.gov.ua
http://pedpresa.ua
http://www.testportal.gov.ua
http://osvita.ua/
http://shodennik.ua
https://onlandia.org.ua