Головна » 2018 » Лютий » 8 » ІІІ день тренінгу для тренерів з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти (ІІ навчальна група)
09:45
ІІІ день тренінгу для тренерів з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти (ІІ навчальна група)

     Третій навчальний день розпочався для педагогів з двох особливих подій. Завдяки ініціативності та креативності учасників тренінгу, майбутні тренери Нової української школи вже мають свою робочу групу у FaceBook, яка має на меті посприяти у злагодженій комунікації після завершення навчання. А ще у НУШляндії (так назвали робочу групу), країні школи, дружньої до дитини, поселилася Мудра Сова, яка є символом прагнення вчителя до професійного саморозвитку та самовдосконалення.
     З вітальним словом до учасників тренінгу звернулася Задорожна Л.К., заступник з науково-методичної та навчальної роботи директора ООІУВ, к.ф.н.. У ході виступу Любов Кирилівна розкрила основні засади Концепції «Нова українська школа» та наголосила на особливій ролі вчителя як носія і провідника змін не лише в освіті, а й у суспільному житті країни.
     В ході навчального дня учасники розглянули І модуль «Особливості навчання вчителів як дорослої аудиторії», а саме практично опрацювали такі його складові:
- «Мотивація аудиторії до професійного розвитку та навчання»;
- «Прийоми організації аудиторії, презентації тренера та знайомства»;
- «Інтерактивні методи навчання дорослої аудиторії. Навчання дорослих з опорою на власний досвід.      Навчальні кейси»;
- «Урахування групової динаміки в процесі навчання. Створення сприятливого психологічного мікроклімату в групі. Попередження на подолання конфліктів в групі»;
     З педагогами працювали тренери ООІУВ: Бєлоусова Р.В., завідувач кафедри суспільно-гуманітарної та корекційної освіти ООІУВ, Заварова Н.В., методист НМЛ педагогічних інновацій та корекційної освіти та Кравець Н.Ю., зав НМЛ дошкільної та початкової освіти кафедри психолого-педагогічної та корекційної освіти.
     Навчання впродовж життя є базовою умовою для розвитку професійної компетентності вчителя. І майбутні тренери Нової української школи мали можливість ознайомитися із основними особливостями, які потрібно враховувати в найрізноманітніших аспектах навчання дорослих, та опрацювати інструментарій організації спільного навчання в ході тренінгових занять, який стане їм у нагоді в ході подальшої роботи в ролі тренерів.
     Доданою вартістю сьогоднішнього дня стала можливість для вчителів ознайомитися з деякими аспектами фінської системи шкільної освіти від Руслани Бєлоусової, учасниці освітньої поїздки до Фінляндії «ЕдМандри». Фінська система освіти, в основу якої покладений дитиноцентризм та вчителецентризм, є однією із найуспішніших систем освіти за багатьма показниками і визначається одним із ключових чинників сталого розвитку фінського суспільства. Саме тому знахідки фінської системи освіти стануть добрими уроками для творців Нової української школи, серед яких провідну роль відіграють саме вчителі.
Переглядів: 16 | Додав: 111111 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Графік прийому
Статистика
http://mon.gov.ua
http://pedpresa.ua
http://www.testportal.gov.ua
http://osvita.ua/
http://shodennik.ua
https://onlandia.org.ua