Значна увага приділяється підвищенню кваліфікації педагогів та організації роботи із їхнього самовдосконалення.
Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності педкадрів у ході курсової підготовки. Фактично усіма формами курсової перепідготовки було охоплено 117 педагогічних працівників, з них :
- за очною формою навчання ( тривалістю 24 дні) –69 педагогічних працівника;
- за очною формою навчання (тривалістю 13 днів) - 31 педагогічний працівник;
- за формою стажування – 8 педпрацівників;
- за очно – дистанційною формою навчання в м. Одеса - 6 педагогічних
працівників ;
- за очно-дистанційною формою навчання м . Київ - 1 педпрацівник;
-очно-заочні для вчителів, які викладають не за своєю спеціальністю - 2 педпрацівника.
Значна увага адміністрацією навчальних закладів, методистами методкабінету, приділяється вивченню та узагальненню перспективного педагогічного досвіду.
З метою популяризації кращих надбань педагогічної практики в методичному кабінеті створено картотеку перспективного педагогічного досвіду освітян району, яка дає можливість ефективно проводити основні методичні заходи.
У 2014/2015 н.р. вивчено, узагальнено адміністрацією ЗНЗ, схвалено методичною радою методкабінету відділу освіти та затверджено наказом відділу освіти райдержадміністрації від 21.04.2015 року № 148 ППД 15 педагогів. Матеріали ППД оформлені відповідно до вимог і рекомендацій щодо вивчення, узагальнення ППД, зберігаються в методичному кабінеті відділу освіти райдержадміністрації, впроваджуються педагогами дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району в практику роботи.
У минулому навчальному році було схвалено Вченою радою Одеського обласного інституту удосконалення вчителів власні методичні розробки, які пройшли апробацію в школах, 19 педагогів ЗНЗ:
- Касаткіної В. М., вчителя математики Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 – ліцей»,
- Овсянникової М. М., вчителя хімії Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія»,
- Трохимчук В. С., вчителя української мови та літератури Трудівської ЗОШ І-ІІІ ст.,
- Кущевої О. І., вчителя хімії Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 – ліцей»,
- Сидорової Л. Я., вчителя початкових класів Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 – ліцей»,
- Наку А.Л., вчителя початкових класів Приозерненської ЗОШ І-ІІІ ст.,
- Галкіної Є.П., вчителя російської мови та літератури Вилківського НВК
«ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей»,
- Склюєвої Ю.М., вчителя біології Вилківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей»,
- Лисенко Л.Г., вчителя історії та правознавства Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія»,
- Старіш Д.В., вчителя молдовської мови та літератури Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ст.,
- Добровольської Г.І., вчителя початкових класів Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 – ліцей»,
- Іванової М.М., вчителя початкових класів Кілійського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 – ліцей»,
- Лесик О.М. , вчителя початкових класів Вилківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,
- Риженкової Г.М. , вчителя початкових класів Вилківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,
- Аладишевої Г.О., вчителя початкових класів Вилківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,
- Іванової П. І., вчителя математики Вилківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,
- Красильнікової Н.І., вчителя фізики Вилківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,
- Маляренко Т.І., вчителя музичного мистецтва Вилківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей»,
- Стефанової Г.В., практичного психолога Вилківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей».
Власні методичні розробки цих педагогів зберігаються також у методкабінеті відділу освіти та за їх згодою будуть використані у практичній діяльності педагогів ЗНЗ району.
Важливим показником результативності методичної роботи з педагогами дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району є динаміка позитивних змін у професійному рівні педагогів.
Відповідно до порядку, визначеного Типовим положенням про атестацію педпрацівників України, планово проводиться атестація педпрацівників, яка значною мірою сприяє підвищенню освітнього рівня педагогів.
Гласна, об»єктивна і кваліфікована оцінка діяльності, заохочення кращих підвищує персональну відповідальність за якість педагогічної праці, стимулює удосконалення методичної майстерності і розвиток творчої ініціативи.
В 2015 році атестовано 15 керівників та 158 педагогів дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, методкабінету: 64 педпрацівника відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії, 65 - підвищено категорію, встановлено тарифний розряд – 14.
Вищу категорію присвоєно 22 педагогам, педагогічне звання "учитель-методист" - 13, "старший учитель" - 5, «практичний психолог-методист» - 1.
Щодо 39 педагогів прийнято рішення, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», також відповідають раніше присвоєним педагогічним званням «учитель-методист» - 5, «старший учитель» - 10.
Особливу увагу працівники методичного кабінету надають інформаційно-методичному забезпеченню навчально-виховного процесу.
Методистами методкабінету відділу освіти райдержадміністрації розроблено понад 30 рекомендацій на допомогу адміністрації, педпрацівникам навчальних закладів. Постійно проводиться інформаційно-довідкова робота, створення картотек на допомогу вчителю-предметнику, банків педагогічної інформації.
З метою впровадження інноваційних технологій створено картотеки нормативних документів, методичної літератури, матеріалів періодичних видань, які постійно поповнюються.
Крім колективних форм методичної роботи важливу роль у роботі методичного кабінету відіграють індивідуальні форми роботи з педкадрами.
З метою надання методичної допомоги педагогам, вивчення та поширення позитивного досвіду їх роботи методисти методкабінету відвідували уроки і позакласні заходи.
Особливого значення для педагогічних працівників у сучасних умовах набувають огляди і обговорення педагогічної, науково-методичної літератури, періодичних видань.